12 تیر 1403
logo

مرکز تحقیقات پزشکی مبتنی بر شواهد

دانشگاه علوم پزشکی تهران

گرامیداشت روز استاد

دکتر پاسالار

مراسم گرامیداشت روز استاد و تجلیل از خدمت ارزنده استاد دکتر پروین پاسالار در پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم برگزار شد.

همزمان با 12 اردیبهشت و روز گرامیداشت مقام استاد، رئیس پژوهشگاه در جمع صمیمی اعضای هیات علمی پژوهشگاه بر نقش اساسی اعضای هیات علمی در مدیریت تحقیقات در پژوهشگاه تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، دکتر استوار رسالت و منش استادی را نه در ارزیابی کیفی و پیمودن مسیر اداری رسیدن به مرتبه استادی، بلکه رسیدن به وجهه و موقعیتی خواند که فرد بتواند مسئولیت راهنمایی و مربیگری دانشجویان و پژوهشگران را در مسیر فعالیت های آموزشی و علمی و کار گروهی برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: در این مسیر وظیفه دانشگاه و پژوهشگاه ایجاد شرایطی است که از تشکیل تیم علمی و پژوهشی و امکانات و زیر ساخت های متناسب با ماموریت و جایگاه سازمانی اعضای هیات علمی حمایت کند.

رئیس پژوهشگاه با تصریح بر این که مدیریت تحقیقات در پژوهشگاه منحصر به تصمیمات رئیس پژوهشگاه و اعضای هیات رئیسه نیست، افزود: همه کسانی که در پیشبرد مسیر پژوهش در پژوهشگاه فعالند در این مدیریت شریک هستند.

دکتر افشین استوار خاطر نشان کرد: ما در مدیریت ستادی پژوهشگاه تلاش کرده ایم تا با اشتراک مدیریت در واقع اختیارات، تصمیمات و نظام تصمیم گیری را به اشتراک بگذاریم و از همه اعضای پژوهشگاه دعوت میکنیم خود را در این فرایند مسئول بدانند.

 

رئیس پژوهشگاه با ابراز خشنودی از اینکه احساس تعلق و همبستگی بین اعضای پژوهشگاه روز به روز تبلور بیشتری پیدا می کند، گفت: امیدواریم که مجموعه ای که با همت و تلاش بی دریغ اساتیدی همچون دکتر باقر لاریجانی شکل گرفته است، با روحیه همکاری گروهی و تشریک مساعی در مسیر ماموریت های پژوهشگاه در نسل بعدی اعضای هیات علمی و تک تک اعضای هیات علمی تبلور پیدا کند.

معصومه طاهرخانی
تهیه کننده:

معصومه طاهرخانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *